Din cauza oboselii puternice a şoferului, un camion care transporta un container pe autostrada germană A7 a „zburat” de pe șosea direct în tufișurile de pe margine. Accidentul a fost relatat pe pagina de Facebook a Poliției din Flensburg, Schleswig-Flensburg și Frisia de Nord (statul federal Schleswig-Holstein).

În dimineaţa zilei de 21 octombrie, la 06:20, a avut loc un accident pe autostrada federală A7 între nodurile Schuby și Tarp în care a fost implicat un camion care transporta un container. Mașina a parcurs aproape 150 de metri, rămânând blocată între copaci şi tufişuri la aproximativ 20 de metri de șosea. Nici șoferul în vârstă de 43 de ani și nici alți utilizatori ai drumului nu au fost răniți.

Polițiștii rutieri ajunși la fața locului au analizat datele tahografului și au concluzionat că șoferul a falsificat înregistrările folosind cardul altcuiva. După ce au primit permisiunea de la parchet, pe 22 octombrie, oamenii legii au percheziționat camionul și au găsit un al doilea card de șofer ascuns cu grijă.

Practic, cursa a început în seara zilei de 18 octombrie și s-a încheiat cu accidentul în dimineața zilei de 21 octombrie. În această perioadă, șoferul a stat la volan aproximativ 60 de ore. Cea mai lungă odihnă a fost puțin sub 4 ore, iar bărbatul a făcut și câteva opriri scurte.

În ciuda faptului că șoferul a avut posibilitatea de a dormi timp de 18 ore înainte de interogatoriu, în timpul conversației nu a putut să stea treaz și a continuat să adoarmă în timp ce participa la discuţii. Șoferul și-a explicat simplu starea: suprasolicitare gravă.

Lucrările de eliberare a camionului din „captivitatea verde” au fost efectuate în după-amiaza zilei de 21 octombrie, fiind necesară folosirea unei macarale mobile de mari dimensiuni. Mașina se înfipsese atât de adânc în pământ, încât a fost imposibil să fie scoasă cu un tractor. Din cauza activităţilor de recuperare, autostrada A7 a fost complet închisă timp de trei ore.

În prezent este în desfășurare o anchetă împotriva șoferului. El a fost acuzat de punerea în pericol a participanţilor la trafic și de falsificarea datelor tehnice. De asemenea, oamenii legii i-au confiscat permisul de conducere.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut