Ofițerii de poliție din Central Hesse (Germania), care patrulau pe autostrada A-5 în direcția Frankfurt, au observat un camion înmatriculat în Spania care transporta 16 tone de cutii pentru fructe, dar în care sarcina din remorcă se destabilizase, cu pericolul de a cădea pe şosea. Ca urmare, lângă orașul german Grünberg, aceştia l-au oprit, mai ales că, la prima vedere, părea că plafonul semiremorcii nu fusese blocat corect.

Când camionul a fost parcat în zona de service Reinhardshain, s-a constatat că încărcătura se deplasase într-o parte și era ținută doar de prelată. Era evident că șoferul, care stivuise cutiile până în tavan, nu reușise să închidă în mod corespunzător acoperișul semiremorcii înainte de a începe călătoria, astfel încât structura se deformase sub acţiunea forţei centrifuge apărută în curbe.

După consultarea autorității de întreținere a autostrăzii Reiskirchen, locurile de parcare din jurul remorcii au fost blocate, deoarece încărcătura amenința să cadă. Agenții au respins propunerea șoferului spaniol de a duce camionul la cel mai apropiat garaj pentru a repara semiremorca și de a merge apoi la locul în care încărcase cutiile cu marfă.

În cele din urmă, șoferul a trebuit să transfere marfa într-un alt camion şi să repare semiremorca respectivă înainte de a se întoarce în Spania.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare