Miniștrii transporturilor și infrastructurii din Germania şi Italia s-au întâlnit cu reprezentanți ai asociațiilor italiene de transport pentru a discuta problema interdicțiilor de tranzit tiroleze și pentru a facilita schimbul de mărfuri între Italia și Germania.

Asociațiile italiene de transport luptă de multă vreme împotriva măsurilor anti-tranzit introduse de Austria, susținând că, datorită îmbunătățirilor tehnice aduse vehiculelor, nivelul emisiilor a scăzut. Așadar, Thomas Baumgartner, președintele Anita, s-a axat în discursul său pe problema traficului pe Coridorul Brenner, subliniind că eforturile germane și italiene sunt obstrucționate de guvernul tirolez, care de-a lungul anilor, în loc să ușureze măsurile, le-a sporit. Ca urmare, preşedintele Anita e de părere că soluţia ar fi eliminarea taxei duble pentru folosirea autostrăzii de la Innsbruck la Pasul Brenner în timpul nopții, eliminarea interdicției de circulaţie pe timp de noapte pe A12 și de sâmbătă dimineața.

Thomas Baumgartner a propus introducerea unor taxe de tranzit diferite în funcție de timp: taxe mai mari în orele de vârf și mai mici noaptea. Însă tot el a subliniat că astfel de soluții nu numai că ar fi dificil de implementat, ci ar constitui şi o restrângere considerabilă a fluxului de mărfuri și a comerțului dintre Italia și principalul partener european al Italiei, Germania.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut