Potrivit Bundesamt für Logistik und Mobilität (Balm), în Germania, kilometrajul vehiculelor industriale a scăzut cu 1,9% în octombrie, comparativ cu luna precedentă. Iar acesta este primul semn că producţia scade.

Criza economică afectează și Germania, iar un prim semnal vine din tendința traficului de vehicule industriale, în principal vehicule medii și grele (peste 7,5 tone), detectată de Balm pe baza plăților taxei de drum.

În octombrie 2023, kilometrajul vehiculelor industriale a scăzut cu 1,9% față de septembrie și cu 5% față de octombrie 2022. O notă semnată de Balm subliniază că „există o legătură clară între indicele kilometrilor parcurși, taxele de drum și indicii activității economice, în special cu indicele producției prelucrătoare. Prin urmare, indicele kilometrajului de taxare oferă o aproximare a dezvoltării producției industriale.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut