Deși restricțiile privind retailul staționar s-au relaxat și tot mai mulți oameni intră din nou în magazine, comerţul online din Germania continuă pe drumul său de creștere, înregistrând în prima jumătate a anului un plus de 23,2%.

După efecte puternice de recuperare la începutul anului, vânzările de mărfuri în comerțul electronic au crescut cu 19,4%, la 24,1 miliarde de euro în al doilea trimestru, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, relatează Asociația Federală a Comerțului electronic și Comandă prin poștă din Germania (BEVH). În prima jumătate a anului, asociația a înregistrat o creștere consolidată de 23,2%, până la 45,2 miliarde de euro.

„În timpul pandemiei, oamenii au cunoscut comerțul electronic ca un partener de încredere și acum îl folosesc chiar mai natural decât înainte. Acest lucru se poate observa din faptul că oamenii cumpără mult mai mult online, pe segmente de produse precum moda, care au crescut semnificativ chiar şi în ultimele luni”, spune Christoph Wenk-Fischer, directorul general al BEVH.

De asemenea, comerțul electronic se află în coridorul de creștere prognozat de BEVH. Asociația speră acum să treacă pragul de vânzări de 100 de miliarde de euro pentru prima dată în acest an.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut