Pe măsură ce lanțurile de aprovizionare întrerupte provoacă turbulențe în planificarea producției şi distribuției, managerii caută în lanțurile lor de aprovizionare oportunități de diversificare. Întrucât UE depinde de aprovizionarea din țările asiatice, inclusiv din China, expeditorii caută alternative la transportul maritim, astfel că, în ultima perioadă, transportul rutier din China către Europa a devenit din ce în ce mai popular. Şi gigantul lituanian Girteka oferă acum un nou serviciu, astfel încât companiile pot să planifice logistica la sol din China către toată Europa.

Din cauza lipsei de componente, piese de schimb sau resurse, mulți producători urmăresc îndeaproape lanțurile lor de aprovizionare. „Observăm o tendință în care multe companii își diversifică serviciile de logistică nu numai cu mai mulți furnizori, ci și cu diferite tipuri de servicii. Clienții noștri sunt susținuți de aproape 10.000 de camioane, din care majoritatea sunt frigorifice. Putem să expediem orice de oriunde în Europa. În plus, putem oferi calitatea cerută care se potrivește cel mai bine intereselor clienților. Unii preferă 99%+ KPI de încărcare/descărcare, alții au nevoie de 90%+. Putem face acest lucru”, declară Mindaugas Alyoshka, COO al Girteka Europe West.

Cu cel mai recent serviciu de la Girteka, companiile pot acum să planifice logistica la sol din China către toată Europa. De la marile orașe precum Shanghai, Shenzhen, Chengdu, Qingdao, până la China continentală, mărfurile pot fi livrate în orice oraș din UE.

Întrucât marii producători de automobile folosesc deja acest serviciu pentru a livra piese și componente către unitățile lor din Republica Cehă și Germania, o călătorie de 24-26 de zile în comparație cu transportul maritim nu este doar mai rapidă, ci poate fi și mai flexibilă în ceea ce privește destinația și livrarea.

Cu suport digital complet, inclusiv în timp real, disponibil în afara Chinei, clienții își pot monitoriza încărcătura și își pot planifica operațiunile. Cunoscând ora estimată de sosire, mișcarea încărcăturii și starea acesteia, securitatea mărfii este pe deplin asigurată, astfel că serviciul este potrivit pentru industrii precum industria chimică, materii prime, electronice, auto, modă și FMCG, sau chiar alimentară. „Camioanele Girteka sunt echipate cu Transics Fleet Management System. Sistemul inovator, combinat cu tablete montate pe camion, facilitează partajarea datelor în timp real din perspectiva șoferului, managerului și clientului. În plus, planificarea transportului poate fi modificată și mutată mai ușor datorită sistemelor SAP Transport Management.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut