Platforma Glovo și retailerul Kaufland România aniversează 5 ani de parteneriat. De asemenea, cele două companii au colaborat și în dezvoltarea proiectului Cantina socială, inițiat de Kaufland România și Asociația Șansa Ta în 2021, un program social și de combatere a risipei alimentare, dedicat familiilor cu venituri mici și persoanelor fără adăpost, pentru care Glovo livrează lunar aproximativ 700 de mese comunitare.

Parteneriatul dintre Glovo și Kaufland România a început în august 2019 și s-a extins treptat, în prezent clienții având la dispoziție 12.000 de produse din multiple categorii. Serviciul de livrare este disponibil pentru 130 de locații Kaufland din 58 de orașe, dintre cele peste 70 în care este prezent Glovo.

În plus, prin Cantina socială, proiect lansat în 2021, Kaufland a livrat cu sprijinul Glovo peste 19.000 de comenzi către ONG-uri și beneficiari din București. Kaufland România asigură produsele necesare pentru prepararea meselor comunitare, în timp ce Glovo se asigură că acestea ajung rapid la destinație. Numai în ultimele 3 luni, aproximativ 700 de comenzi au fost livrate lunar, în cadrul acestui program.

În ceea ce privește tipologia comenzilor plasate prin Glovo, printre cele mai accesate categorii din magazinele Kaufland în platformă se numără apa, fructele, legumele și lactatele. De asemenea, bananele au fost cele mai comandate fructe, în timp ce ceapa a fost leguma cel mai frecvent prezentă în coșurile utilizatorilor.

În topul orașelor de unde au fost plasate cele mai multe comenzi se numără București, Cluj-Napoca și Timișoara, urmate de Iași și Constanța, ziua de sâmbătă fiind cea în care se înregistrează cele mai multe comenzi.

De asemenea, potrivit datelor din platformă, cea mai scumpă comandă plasată pe Glovo dintr-un magazin Kaufland îi aparține unui bucureștean care a comandat produse de peste 7.000 de lei.

Kaufland pune la dispoziția clienților prin Glovo un serviciu social de comenzi telefonice pentru livrare cu plata la domiciliu, dezvoltat inițial în pandemie, destinat persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, prin care acestea pot cumpăra produsele dorite fără a utiliza aplicația. În acest mod, Kaufland vine în sprijinul celor care nu folosesc instrumente digitale de plată. Serviciul este disponibil momentan în 58 orașe din țară, cu peste 12.000 produse, urmând a fi extins. Până acum, au fost înregistrate peste 120.000 de comenzi prin acest program, cel mai folosit fiind în orașe precum București, Constanța și Ploiești.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut