Goodyear a continuat să creeze valoare adăugată pentru economia turcă într-un an 2021 dificil, crescându-și exporturile la 237 milioane USD. Deşi producția totală de automobile din Turcia în 2021 a scăzut cu 8% față de 2020 din cauza problemelor de aprovizionare și s-a ridicat la 782.835 de unități, Goodyear a reușit să-și crească vânzările cu 18% în producția de anvelope de echipare originală și anvelope pentru vehicule utilitare ușoare.

Pe piața comercială de înlocuire a anvelopelor din Turcia, care a urmat un curs constant în 2021 față de anul precedent, Goodyear a încheiat anul cu creștere, datorită noilor achiziții de flote, soluțiilor de service cu tehnologie avansată și dealerilor TruckForce. La creșterea cotei de piață, potrivit Logiport, au contribuit și campaniile implementate în cursul anului pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale pieței.

Directorul general al Goodyear Tyres Turkey, Mahmut Sarıoğlu, a declarat: „Am continuat să contribuim la economia turcă prin creșterea exporturilor. În ciuda pieței auto în scădere, activitățile noastre și-au menținut impulsul. De asemenea, am continuat să beneficiem de tendințele pozitive ale industriei pe piața de schimb. Cererea consumatorilor pentru înlocuirea anvelopelor și-a menținut ritmul și am avut rezultate puternice pe această piață.” Acesta a adăugat: „Pe măsură ce sectorul transporturilor se îndreaptă către un volum record de marfă, Goodyear se confruntă cu o cerere mare din partea celor mai mari clienți comerciali. Drept urmare, activitățile noastre comerciale au arătat o performanță puternică în 2021, cu volumul anvelopelor de flote cu mult peste nivelurile pre-pandemice.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare