Pe 23 septembrie 2021, Goodyear a prezentat o nouă gamă de anvelope pentru vehicule comerciale, Fuelmax Endurance, dezvoltată atât pentru tracţiune, cât pentru direcție.

Producătorul susține că aceasta este cea mai versatilă gamă de consum redus pe care a proiectat-o până în prezent și subliniază faptul că pentru toate dimensiunile a obținut o clasificare B pe eticheta europeană de consum de combustibil. În termeni concreți, transportatorul realizează o reducere de 2% a consumului în comparație cu anvelopele din categoria inferioară. Aceste modele sunt potrivite pentru transportul regional și interregional, care utilizează rute mixte, constând din autostrăzi și drumuri naţionale sau secundare. „Sunt anvelope eficiente și robuste, care garantează emisii reduse și aderență excelentă, precum și kilometraj ridicat și performanțe de lungă durată”, a declarat Grégory Boucharlat, vicepreședinte al Goodyear Europa.

În proiectarea Fuelmax Endurance, inginerii Goodyear au abordat trei caracteristici în contrast, reușind să le îmbunătățească pe toate: kilometraj, tracțiune și versatilitate. Au făcut acest lucru creând un model robust și versatil al benzii de rulare. În versiunea de direcție, au aplicat tehnologia Goodyear IntelliMax Rib pe o structură care reduce uzura pe drumurile de stat sau secundare, unde vehiculul se confruntă cu numeroase frânări și reporniri şi cu viraje, factori care uzează anvelopele.

Printre soluțiile tehnice adoptate de designeri se numără o adâncime mai mare a benzii de rulare și un nou compus care oferă o disipare redusă a energiei, compensând astfel generarea de căldură cauzată de sarcina de pe anvelopă pentru axa directoare. În unele cazuri, Goodyear folosește un compus specific pentru peretele lateral al anvelopei pentru a reduce flexibilitatea și deformarea pe cele mai exigente rute și astfel reduce și mai mult consumul de combustibil și emisiile.

Versiunea Fuelmax Endurance pentru axa de tracţiune este supusă unui proces dedicat de vulcanizare, care îmbunătățește rezistența la rulare.

Toate anvelopele au marcajul 3PMSF și sunt echipate cu Rfid care le permite să fie gestionate. Această gamă este, de asemenea, compatibilă cu programul de reșapare Goodyear Retreading, care implică vulcanizare la cald, cu scopul de a oferi aceleași performanțe ca și anvelopele noi.

 

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut