Goodyear Tire & Rubber Co. reduce cu 5% forța de muncă globală (500 de posturi), în cadrul unui program de scădere a costurilor cu 15 milioane USD pe trimestru.

Planul, care începe în al cel de-al doilea trimestru al anului, este un răspuns la un ultim trimestru dezamăgitor al anului trecut, la „mediul provocator din industrie și la presiunea costurilor determinată de inflație”. „Rezultatele din T4 2022 au fost sub așteptări, având în vedere un context industrial semnificativ mai slab, în special în Europa”, a explicat Richard Kramer, CEO și președinte al companiei într-un anunț din 27 ianuarie, citat de European Rubber Journal. „Perspectivele macroeconomice incerte pe termen scurt și impacturile continue ale inflației au făcut ca programul de raționalizare să fie necesar.”

Grupul a remarcat că cererea globală de anvelope de schimb a rămas slabă în ultimul trimestru, condusă de o scădere cu 12% în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Împreună cu impactul inflației – inclusiv creșteri semnificative ale costurilor energiei – Goodyear se așteaptă ca unitatea sa din EMEA să raporteze o pierdere operațională de 80 de milioane USD în T4.

În timp ce costurile cu materiile prime și alte costuri de intrare au scăzut recent, Goodyear a subliniat necesitatea eficientizării pentru a compensa inflația în domenii precum salariile și beneficiile.

Grupul va raporta rezultatele financiare ale T4 și ale întregului an 2022 pe 8 februarie.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut