Navele Ro-Ro specializate în transportul exclusiv de autoturisme vor opera între Europa, Africa de Nord și Orientul Apropiat și Îndepărtat.

Ca parte a acordului semnat cu șantierul naval China Merchants Heavy Industries Jiangsu la sfârșitul lunii octombrie, pentru construcția a cinci noi nave PCTC (Pure Car & Truck Carrier), Grupul Grimaldi a mai optat pentru cinci unități suplimentare. Astfel, numărul navelor de transport auto comandate de compania napolitană se ridică la 15 în mai puțin de trei luni. Navele Ro-Ro specializate vor opera între Europa, Africa de Nord și Orientul Apropiat și Îndepărtat, pentru a răspunde noilor nevoi de transport ale operatorilor din sectorul auto.

Cu o capacitate de încărcare de peste 9.000 de TEU, noile nave au fost concepute pentru a transporta vehicule electrice sau alimentate cu combustibili fosili.

Navele au primit notația de clasă Ammonia Ready, care atestă că pot fi convertite, într-o etapă ulterioară, pentru a folosi amoniacul drept combustibil.

Aceste unităţi vor fi dotate cu mega baterii cu litiu şi panouri solare, dar şi cu presetări pentru alimentarea cu energie electrică de la ţărm în timpul acostării. Noile nave vor putea reduce consumul de combustibil cu 50% față de generația anterioară de nave pentru transport auto.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut