Grupul Grimaldi continuă să-şi consolideze flota, cu accent acum pe transport de maşini. În cadrul convenției Euromed de la Valencia, Emanuele Grimaldi a anunțat o investiție suplimentară, pe lângă cea deja alocată de două miliarde, pentru a comanda cinci nave de acest tip până la sfârșitul lui 2021. Fiecare navă va putea transporta până la 9.000 de mașini și marfă ro-ro. Costul total estimat de analiști (deoarece compania nu a dezvăluit încă cifra) este de aproximativ 500 de milioane de dolari. Până în 2024, Grimaldi va primi încă șapte ro-ro din clasa GG5G (cinci le folosește deja), două ro-pax pentru Finnlines și șase ro-ro din clasa 5G.
Pe lângă nave, Grimaldi a anunțat investiții importante în porturi. Acum le vizează pe cele din estul Mediteranei, unde guvernul grec va scoate la licitație concesiunile de porturi, importante în special pentru ro-ro (Igoumenitsa, Heraklion și Corfu). Pentru a participa la cele din Igoumenitsa și Corfu, Grimaldi vrea să se alieze cu compania greacă Kerkyra Lines. În primul caz, compania italiană ar avea majoritatea, în timp ce în al doilea minoritatea. Pentru Heraklion, Grimaldi nu a menționat alianțele, deoarece Grupul este principalul utilizator al portului.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut