Grupul Rohlik, din care face parte supermarketul online Sezamo, anunță câștigarea a două premii Salute to Excellence, acordate anual de Asociația Producătorilor de Mărci Proprii, pentru două produse dintre mărcile sale private. Este vorba despre Miil BIO Lapte integral proaspăt 3,6% și Kitchin Mazăre, care au fost premiate nu doar pentru calitatea și prețul lor, dar și pentru designul original. Tot în această lună, conservele de roșii Kitchin au ieșit câștigătoare la unul dintre testele de bling tasting din Austria, ceea ce demonstrează încă o dată calitatea produselor marcă proprie Rohlik.

Grupul Rohlik se află pe lista premianților pentru al doilea an consecutiv, mărcile sale proprii, apreciate de către clienți pentru calitatea superioară la prețuri de discounter, fiind recunoscute și anul trecut prin premiul prestigios Salute to Excellence la categoria cafea pentru marca proprie Ubomi.

“Această recunoaștere confirmă angajamentul nostru de lungă durată de a le oferi clienților noștri produse inovatoare și de înaltă calitate. Planificăm să continuăm să ne îmbunătățim produsele și serviciile pentru a satisface și depăși așteptările clienților noștri. Acest succes ne motivează să creștem și să ne îmbunătățim continuu în toate domeniile afacerii noastre”, a declarat Petr Chvojka, Head of Private Label Rohlik Group.

În prezent, mărcile private reprezintă puțin sub 10% din vânzările grupului Rohlik, iar această cotă este în creștere. Pe lângă Miil și Kitchin, Rohlik Group oferă un portofoliu divers de mărci private. Cafeaua Ubomi și mezelurile și cârnații Dacello sunt principalele atracții, în timp ce marca Yutto oferă nuci și băuturi pe bază de plante, iar Sutcha oferă carne de vită de calitate superioară. Brandul Moddia acoperă produse de igienă din hârtie, iar pentru proprietarii de animale de companie, Rohlik Group a introdus Pauu, o linie de hrană pentru câini și pisici.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut