Furnizorul și operatorul italian de servicii de transport feroviar GTS a inaugurat un nou shuttle feroviar direct între Rotterdam și Bari, în sudul Italiei. Trenul pleacă spre nord sâmbăta și ajunge la destinație în 72 de ore.

„Serviciul nostru direct este deosebit de potrivit pentru mărfurile care necesită un timp de tranzit foarte rapid, cum ar fi alimentele și băuturile. Prin Bari avem, de asemenea, o legătură foarte bună cu Turcia pentru importurile de textile”, explică Nick Ahsman, manager GTS Olanda și Belgia.

Linia feroviară directă se adaugă serviciilor existente de la Bari la Segrate (aproape de Milano) și Piacenza, conectându-se indirect la Rotterdam. „Ne așteptăm la o creștere suplimentară a volumelor către și de la Rotterdam, deoarece reprezintă poarta către Marea Britanie, Irlanda și nord-vestul Europei. Faptul că transportul rutier suferă mult de lipsa șoferilor, va avea un efect pozitiv asupra transportului feroviar, care – analizând reducerea emisiilor de CO2 – este cu siguranță într-o situație win-win.”

GTS operează 40 de trenuri intermodale naționale pe săptămână pe rute adriatice și încă 20 pe rute tirene. La nivel internațional, GTS conectează Italia cu Olanda, Belgia și Germania cu peste 40 de trenuri pe săptămână, ajungând și în Marea Britanie, Irlanda, Turcia și Grecia prin intermediul serviciilor de feribot.

Flota companiei este formată din 23 de locomotive, peste 400 de vagoane de cale ferată și aproape 3.000 de containere de 45“. GTS are peste 200 de angajați.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut