Furnizorul de logistică contractuală GXO Logistics a fost selectat de Sainsbury’s, al doilea cel mai mare lanț de supermarketuri din Regatul Unit, pentru a fi partener de depozitare dedicat pentru alimente proaspete și congelate. Astfel, Sainsbury’s își va unifica depozitarea produselor alimentare de la trei parteneri logistici diferiți la GXO.
Parteneriatul extins face parte din strategia Sainsbury’s de transformare și simplificare a rețelei, utilizând cât mai bine expertiza partenerilor pentru a oferi servicii și o disponibilitate mai bună pentru clienți, pentru a stimula inovarea și a facilita schimbul de bune practici în domeniu.
GXO are un parteneriat de lungă durată cu Sainsbury’s, sprijinind agenda de sustenabilitate a companiei prin gestionarea a nouă locații de logistică inversă, precum și a unui depozit de alimente. Prin noul acord, GXO își va extinde serviciile pentru a opera încă șase depozite pentru alimente proaspete și congelate la nivel național. „Ne-am bucurat de un parteneriat excelent cu Sainsbury’s timp de mai mulți ani și suntem încântați să fim numiți partenerul său dedicat pentru depozitele de alimente”, a declarat Gavin Williams, director general al GXO, Marea Britanie și Irlanda. „Parteneriatul extinde în mod semnificativ relația noastră și e o dovadă a expertizei și a rezultatelor operaționale, a serviciilor pentru clienți și a inovației care stimulează performanța și sustenabilitatea. Acum vom spriji Sainsbury’s la nivel național printr-o ofertă mai extinsă, îmbunătățită și inovatoare în domeniul fulfillment.”
Ca parte a modificărilor aduse operațiunilor de logistică ale Sainsbury, toți angajaţii afectați vor fi transferați la noii furnizori ai Sainsbury, inclusiv la GXO, în cursul anilor 2023 și 2024, iar consultările încep acum. În următoarele 15 luni, Sainsbury’s va colabora îndeaproape cu angajaţii, sindicatele și partenerii pentru a-i sprijini pe cei afectați de schimbări.