Furnizorul de servicii logistice contractuale, GXO Logistics, introduce GXO ServiceTech, oferta sa de servicii de reparații și retururi de electronice de consum, într-un nou depozit de ultimă generație de 30.000 m2 în Dormagen, lângă Düsseldorf (Germania).

“Expertiza noastră în materie de retururi B2B și servicii B2C va fi un deschizător de drumuri pentru retailerii și producătorii de pe piața germană”, a declarat Richard Costello, director general al GXO ServiceTech. “Soluția noastră de top oferă avantaje pentru comercianți și producători, fără a adăuga complexitate lanțului lor de aprovizionare. Avem posibilități și capacități pe care puțini le pot egala și o soluție end-to-end care oferă beneficii atât operaționale, cât și de mediu.”

GXO ServiceTech oferă soluții și profesioniști de top în domeniul logisticii inverse pentru sectorul electronicelor de consum. Oferta de servicii end-to-end a GXO ServiceTech include reparații, modernizări și recondiționări; curățarea datelor și eliminarea securizată a acestora; centre de asistență pentru clienți, gestionarea garanțiilor, depozitare, logistică, acreditări și revânzare.

În prezent, GXO ServiceTech operează din mai multe locații din Marea Britanie, Franța, Germania, Belgia și Olanda, onorând comenzi, reparații și retururi direct de la consumatori sau de la comercianți. În 2022, GXO ServiceTech a reparat peste 1,5 milioane de dispozitive electronice, inclusiv laptopuri, televizoare, monitoare și console de jocuri, precum și aparate electrocasnice.

De asemenea, GXO ServiceTech ajută clienții să își atingă obiectivele ESG prin reutilizarea și prelungirea duratei de viață a produselor returnate. Pentru a-și reduce impactul asupra mediului, companiile au nevoie de centre de retur și reparații în apropierea clienților, reducând astfel emisiile asociate transportului și deșeurilor.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut