Furnizorul de servicii logistice contractuale, GXO Logistics, l-a promovat pe Adrian Stoch în funcția nou creată de Chief Automation Officer, care răspunde cererii uriașe pentru automatizare venită din partea clienților. Această funcție, care raportează directorului general Malcolm Wilson, are responsabilitatea globală de a stabili capabilități de automatizare care să fie implementate în întreaga rețea GXO, generând noi oportunități de afaceri.
Adrian Stoch va colabora îndeaproape cu Sandeep Sakharkar, Chief Information Officer al GXO, pentru a continua să dezvolte și să execute strategia și ofertele tehnologice ale companiei. “Adrian are o experiență îndelungată în materie de creștere, centrare pe client și excelență operațională şi a condus implementări de automatizări care au revoluționat activitatea în întreaga rețea”, a declarat Malcolm Wilson. “Având în vedere cererea supradimensionată a clienților pentru tehnologie și soluții automatizate, ne intensificăm concentrarea asupra acestui factor de creștere esențial pentru a crea experiențe și oferte din ce în ce mai bune pentru clienți.”
Directorul pentru Automatizari va fi responsabil pentru o echipă de lideri tehnologici la nivel global care se va concentra pe automatizarea și optimizarea principalelor căi de procesare a depozitului, precum și pe colaborarea la nivelul întregii companii în domenii precum inteligența artificială (AI) și integrarea digitală. În întreaga rețea globală, GXO a accelerat rapid implementarea învățării automate și a inteligenței artificiale, care sporește semnificativ productivitatea pe lângă beneficiile tehnologiei de depozitare.
Anterior, Stoch a ocupat funcția de președinte al diviziei Consumer în regiunea America și Asia-Pacific a GXO, unde a condus câștiguri comerciale record și a condus o expansiune semnificativă a automatizării în multe dintre cele mai mari locații din SUA ale GXO pentru o serie de mărci de top, inclusiv Adidas, H&M, L’Oréal și Spanx. Stoch are o experiență de peste trei decenii într-o serie de industrii, inclusiv în domeniul comerțului cu amănuntul omnichannel, al produselor farmaceutice și al producției.