Furnizorul de servicii de logistică contractuală dedicată, GXO Logistics, a lansat raportul ESG 2022, care evidențiază rolul cheie pe care logistica îl joacă în sprijinirea clienților din întreaga lume în îndeplinirea propriilor obiective ESG.
Raportul oferă o resursă accesibilă pentru a se afla mai multe despre eforturile ESG ale companiei și pentru a urmări progresele înregistrate în atingerea obiectivelor. Punctele de atracție din 2022 includ:
– O reducere cu 17,4% a emisiilor din domeniul de aplicare 1 și 2 din 2019;
– Peste 1,2 milioane de ore de formare și dezvoltare oferite echipei;
– Lansarea Codului de Conduită al Partenerilor de Afaceri ai companiei pentru a gestiona mai bine comportamentul etic în lanțul lor de aprovizionare.
Raportul 2022 introduce, de asemenea, obiective legate de siguranță:
– În cadrul operațiunilor din America și Asia-Pacific, reducerea ratei totale a incidentelor înregistrabile (TRIR) cu 15% față de nivelul de referință din 2022;
– În operațiunile din Marea Britanie și Europa, reducerea ratei incidentelor cu timp pierdut (LTIR) cu 15% până în 2027, față de nivelul de referință din 2022.
Meagan Fitzsimmons, Chief Compliance and ESG Officer al GXO, a declarat: „GXO se angajează să ofere rezultate excepționale pentru clienți, urmărind în același timp prioritățile proprii ESG și permițându-le clienților să își atingă obiectivele. GXO se angajează să facă afaceri în mod corect, iar asta e cea mai bună modalitate de a avea un impact pozitiv asupra oamenilor, partenerilor și planetei.”
În 2022, GXO și-a menținut ratingul ESG AA din partea MSCI și a fost numită una dintre cele mai responsabile companii americane de către revista Newsweek. La începutul acestui an, Diversity First a recunoscut GXO ca fiind una dintre cele mai bune 50 de companii din SUA pentru eforturile sale de a „crește gradul de conștientizare a valorii diversității, a echității, a incluziunii și a apartenenței pentru schimbarea socială”.