Furnizorul de servicii logistice contractuale dedicate, GXO Logistics, a anunțat rebranduirea globală a serviciilor sale de reparații pentru produse electronice de larg consum, inclusiv a activităților obținute prin achiziția Clipper – ServiceCare, RepairTech și CE Repair Services – sub denumirea GXO ServiceTech, precum și planurile sale de extindere în Europa și America de Nord.

GXO ServiceTech face parte din capacitățile de logistică inversă ale GXO, care au înregistrat o creștere organică de 18% în primele trei luni ale lui 2023. „Capacitățile tehnice de reparații dobândite prin achiziția Clipper conferă GXO o expertiză de neegalat în sectorul serviciilor de service pentru electronice de consum. Reunirea tuturor serviciilor de reparații electronice sub denumirea GXO ServiceTech ne oferă o bază extraordinară de la care să ne extindem strategic oferta de servicii și piețele pe care le deservim”, a declarat Richard Cawston, președinte, Europa, GXO.

GXO ServiceTech operează din mai multe locații din Marea Britanie, Belgia, Germania, Luxemburg și Olanda, onorând comenzi, reparații și retururi direct la consumator și pe piața de retail. În 2022, GXO ServiceTech a reparat peste 1,5 milioane de dispozitive electronice de consum, inclusiv laptopuri, televizoare, ecrane și dispozitive mobile și de gaming, precum și aparate electrocasnice. Oferta GXO ServiceTech include reparații, recondiționări, upgrade-uri și gestionarea retururilor şi a garanțiilor, ştergerea datelor și eliminarea în siguranță a acestora, depozitare, logistică și livrare, eliminări și revânzări certificate. „De peste două decenii, oferim o soluție end-to-end care este la mare căutare”, a declarat Richard Costello, director general al GXO ServiceTech. „În condițiile în care ratele de retur din industrie sunt de 40%, expertiza noastră în domeniul retururilor B2B și al serviciilor B2C pentru retaileri și producători generează beneficii semnificative pentru clienții noștri și contribuie la promovarea unui lanț de aprovizionare mai sustenabil. Reunirea capabilităților GXO și a acestor unități de business într-o singură ofertă ne oferă capabilități, acoperire și capacitate pe care puțini le pot egala.”

GXO ServiceTech va lansa un site web în cel de-al treilea trimestru. Nu există nicio schimbare pentru clienții actuali.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 3 – iulie 2023)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare