Hankook Tire a raportat o creștere a performanței vânzărilor şi profiturilor în trimestrul al treilea, datorită în principal prețurilor puternice și impactului ratelor de schimb valutar.
Producătorul de anvelope din Coreea de Sud a raportat o creștere anuală de 6,4% a profitului operațional, la 142 milioane EUR, la vânzări cu 26% mai mari, de 1,6 miliarde EUR.
Vânzările în sectoarele de echipamente originale și de anvelope de peste 18” au contribuit la o performanță financiară puternică, în timp ce sectorul anvelopelor de înlocuire a înregistrat „o ușoară scădere a cererii”, a spus producătorul de anvelope.
Segmentul de anvelope cu diametru mare a rămas „un factor important de creștere” în trimestrul al treilea. Vânzările globale de anvelope mari au reprezentat 41% din vânzările totale de anvelope pentru autoturisme ale companiei, în creștere cu 4,7% față de anul trecut.
Defalcat pe regiuni, Hankook a înregistrat cea mai mare creștere a anvelopelor pentru autoturisme cu jante înalte pe piața chineză, (+8,9%), până la 52,3% față de an.
Segmentul a raportat o creștere de 4,4 puncte procentuale la 30% în Europa, o creștere de 4,2 pp în Coreea la 51,4% și o creștere de 3,6 pp la 51% în SUA.
Pentru întregul an, Hankook a spus că urmărește o creștere de două cifre, „chiar dacă incertitudinile pieței declanșate de recesiunea economică și creșterea prețurilor la energie vor persista”.
Compania a declarat că se va concentra pe creșterea în continuare a ponderii anvelopelor mari în vânzările totale și pe a deveni lider în segmentul anvelopelor pentru vehicule electrice.