Lanțul internațional de îmbrăcăminte H&M și-a anunțat deja retragerea din Rusia, însă acesta nu a părăsit încă piața rusă deoarece dorește să își vândă activele locale și să își transfere dreptul de a închiria proprietățile, astfel că se află în așteptarea ofertelor. Potrivit Kommersant, grupul, care are 170 de magazine cu o suprafață de 57.700 de metri pătrați în toată Rusia, a calculat 210 milioane de dolari de produse în magazinele și depozitele sale. Experții pieței nu cred însă că există un jucător în Rusia care poate prelua conducerea unei rețele atât de mari și care poate furniza produsele necesare în perioada sancțiunilor.

Activele rusești ale H&M ar putea fi revendicate de unul dintre cei mai mari retaileri de modă din Rusia, Melon Fashion Group (care operează peste 840 de magazine sub mărcile Zarina, Befree, Love Republic și Sela). Însă, este aproape imposibil să continue sub acest brand după ce sediul principal H&M a refuzat să-și furnizeze produsele către Federația Rusă. Cel mai probabil compania plănuiește să transfere drepturile de închiriere în loturi.

H&M a anunțat că închiderea afacerii din Rusia va costa aproximativ 11 miliarde de ruble (circa 173 de milioane de euro).

Prezent în Rusia din 2009, cifra de afaceri a H&M LLC anul trecut a fost de aproximativ 75 de miliarde de ruble (1,18 miliarde EUR), iar profitul net de 8,8 miliarde de ruble (139 milioane EUR).

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare