Grupul Schwarzmüller a încheiat un parteneriat exclusiv cu Hochstaffl Nutzfahrzeug GmbH. De la 1 iulie, Hochstaffl va prelua în exclusivitate vânzările Schwarzmüller în două țări din Europa de Est, și anume în România și Croația, precum și în Schleiz, Turingia. În urma cooperării, ambii parteneri așteaptă impulsuri pe piețele țintă. Organizația Schwarzmüller va rămâne în funcţiune în ambele țări și se va concentra pe serviciile pentru clienți și pe business-urile de reparaţii, după cum au anunţat CEO-ul Schwarzmüller, Roland Hartwig, și directorul general al Hochstaffl Commercial Vehicles, Michael Hochstaffl.

Hochstaffl Nutzfahrzeuge GmbH are succes în vânzarea internațională de vehicule comerciale – remorci şi caroserii – de câteva decenii. Printre altele, compania are de multă vreme propriile locații în România și Croația. „Suntem pe mâini bune cu un partener puternic care se concentrează pe configurația optimă a vehiculelor pentru fiecare client, ca parte a strategiei noastre de nișă”, spune Roland Hartwig. Pentru Hochstaffl, marca Schwarzmüller se încadrează perfect în portofoliul companiei sale. „Cu echipa noastră de vânzări cu experiență, ne vom adresa exact acelor companii pentru care remorcile Schwarzmüller sunt soluția potrivită.”

CEO-ul Schwarzmüller se așteaptă la o penetrare mai puternică a pieței din Croația și România. „Cu raza cuprinzătoare de acțiune a Hochstaffl în ambele țări, vom câștiga mai rapid cotă de piață. Schwarzmüller se concentrează pe extinderea serviciilor pentru clienți și a atelierelor de reparaţii. De asemenea, ne străduim să obținem o acoperire la nivel național în Est, pentru că nevoia de servicii post-vânzare este în creștere.”

Croația este o piață mică pentru vehicule comerciale, dar joacă un anumit rol prin locația sa. Există perspective bune nu numai pentru vehicule noi, ci și pentru service-uri și vehicule second hand. Piața din România, cu peste 4.000 de remorci înregistrate pe an, este foarte interesantă. Aici cei doi parteneri au împreună peste 10% și doresc să mărească în continuare această cotă de piață. Comenzile primite la Schwarzmüller sunt în prezent la un nivel record, iar serviciile pentru clienți sunt, de asemenea, la mare căutare.

Cu vânzări în zece țări, Europa de Est este un segment important pentru Grupul Schwarzmüller. Liderul de piață austriac are o prezență acolo din anii 1990 și produce mai mult de jumătate din vehiculele sale în Ungaria și Cehia. Ambele fabrici sunt, de asemenea, centrele de competență ale grupului pentru tipurile de vehicule respective. Vânzările sunt gestionate în principal de organizația proprie a companiei, dar există și parteneriate exclusive de dealeri, de exemplu în Bulgaria și Slovacia.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut