În condițiile în care întreaga industrie se confruntă cu o lipsă acută de personal, Honeywell Voice este soluția ideală pentru creșterea productivității din depozit. Utilizatorul învață într-un timp extrem de scurt să o folosească, iar comenzile sunt foarte ușor de înțeles, mai ales că, în cazul celor care nu cunosc limba română, sistemul le va vorbi în limba natală. Astfel, erorile de picking sunt reduse chiar și cu 80%, iar productivitatea crește cu până la 30%.

În întâmpinarea lipsei de personal vine și soluția de automatizare Universal Robots, care reduce considerabil erorile umane în cazul proceselor repetitive.

Săptămâna trecută, specialiștii de la Total Technologies și Honeywell au făcut o demonstrație practică a soluției Honeywell Voice în cadrul depozitul ePantofi din WDP Industrial Park de la Ștefănești.

Evenimentul „Cum reduci timpul de execuție și erorile umane în depozitul tău?“, a fost realizat cu sprijinul ePantofi.ro și Quehenberger Logistics alături de Arilog. Acesta s-a adresat profesioniștilor care activează în domeniile retail, bricolaj, e-commerce, producție, distribuție, farma, curierat sau FMCG și se confruntă cu provocări în operațiunile logistice, precum fluctuațiile mari de personal, erori în picking, lucrători de naționalități diferite, durata mare a trainingurilor pentru angajații noi sau productivitate scăzută a lucrătorilor în fluxurile de lucru.

Sistemul se conectează ușor la tehnologiile existente

Sistemul Pick by Voice de la Honeywell se poate combina cu multe tehnologii și dispozitive din depozit, se conectează ușor la sistemul WMS sau ERP existent și comunică wireless cu acesta. În acest mod, comenzile de selecţie, aprovizionare și depozitare sunt generate de sistemul central (WMS sau ERP) şi transmise wireless către terminalele mobile din dotarea lucrătorilor.

În urma unui studiu de caz al Total Technologies s-a demonstrat că soluția crește cu 21% productivitatea liniei în comparație cu scanerele tradiționale și cu 33% față de picking-ul pe hârtie, iar erorile pentru trei utilizatori sunt reduse într-o lună cu 80%.

Sarcinile sunt traduse în comenzi vocale

Echipamentul utilizatorilor constă într-un terminal mobil și o cască, iar Honeywell Voice trasează sarcinile în comenzi vocale ce direcţionează lucrătorul către o zonă dintr-un anumit sector. Acesta își confirmă locația prin pronunțarea codului de identificare în sistemul de recunoaștere vocală. Dacă este necesar, se poate activa în proces chiar şi confirmarea vocală a numărului de serie inscripţionat pe produs. Sistemul recunoaște utilizatorul, chiar și atunci când acesta și-a modificat vocea, de exemplu, când este răgușit.

Când utilizatorul ajunge la locație, sistemul răspunde, în funcție de caz „Ridică 3“, atunci când trebuie pickuite trei unități sau „Confirmă cantitatea aprovizionată“. După îndeplinire, lucrătorul răspunde „Trei“ pentru a confirma cantitatea, iar Honeywell Voice trece la următoarea sarcină. Pentru creşterea preciziei, ultimele cifre din codul de produs sau informaţii precum greutatea produsului pot fi verificate de sistem. Dacă în locație, de exemplu, nu mai sunt trei unități, ci doar două, utilizatorul comunică sistemului acest număr, iar sistemul răspunde „Lipsă stoc“, informație pe care o transmite în sistem.

Astfel, Honeywell Voice simplifică sarcinile operatorilor, care pot lucra mai productiv, mai precis și mai eficient.

Instalat în mai mult de 60 de țări și disponibil în mai mult de 40 de limbi, Honeywell Voice are în spate suportul unei echipe globale de aproape 2.000 de angajați și circa 300 de parteneri certificați.

Universal Robots reduce costurile în cazul proceselor repetitive

Demonstrația practică a cuprins și soluția de automatizare a fluxurilor de lucru, Universal Robots. Aceasta  poate fi folosită pe multe linii de producție și logistică, ajutând la eficientizarea proceselor repetitive, precum: sortare, ambalare, paletizare, lipire sau asamblare. Astfel, datorită robotizării proceselor, companiile  reușesc să reducă costurile, să eficientizeze sarcinile, să crească productivitatea și să îmbunătățească calitatea serviciilor și experiența clienților. În plus, se reduce foarte mult numărul accidentelor de muncă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut