La începutul lui octombrie, ID Logistics a împlinit patru ani de activitate în România și a marcat evenimentul printr-un moment „dulce”, cu un tort aniversar. „Ne bucurăm să vedem că oamenii noștri se strâng cu plăcere în curtea depozitelor, dornici să sărbătorească împreună. Acest lucru arată că eforturile IDL de a ține echipa unită și la un nivel înalt de angajament dau roade” a menționat Paul Niță, director general ID Logistics Romania.
ID Logistics are un model de business descentralizat, dar cu un cadru de procese bine standardizate și implementate în toate site-urile unde operează. Compania pune accent pe inovație, excelența operațională și pe angajați.
Dacă 2020 a fost un an de stabilizare a operațiunilor existente și de lansare a unui site nou, 2021 a fost cu focus pe oameni, pe retenție și motivare. Echipele IDL se adaptează deja rapid la fluctuațiile de volume, printr-un planning și management avansat al resurselor. „Grupul ID Logistics a împlinit anul acesta 20 de ani, iar compania din România a continuat și în al patrulea an strategia de business pe piața locală, cu o consolidare pe domeniul de retail, intenționând să se extindă în continuare atât pe acest segment, cât și pe FMCG, high-tech, fashion, cosmetice și e-commerce, unde are experiență solidă la nivel mondial. De fiecare dată lucrăm împreună cu partenerii noștri pentru a oferi servicii de calitate și a ne plia pe strategiile lor” a adăugat Paul Niță.
Furnizor internațional de servicii logistice, ID Logistics a înregistrat anul trecut venituri de 1.643 milioane de euro. Compania are peste 340 de locații în 17 țări, însumând 6 milioane de metri pătrați de depozite în Europa, America, Asia și Africa, cu 21.500 de angajați.