În cel de-al treilea trimestru al anului, furnizorul de servicii de logistică a înregistrat o creștere de două cifre. Elanul pe piețele internaționale a fost deosebit de puternic, continuând trendul din prima jumătate a anului.

ID Logistics raportează vânzări de 641,8 milioane EUR pentru trimestrul al treilea din 2022, ceea ce înseamnă o creștere de 11,1% față de anul precedent. Potrivit rapoartelor, vânzările în Franța au crescut la 215,9 milioane de euro. Ajustat pentru consolidarea Colisweb, care a fost achiziționată în 2022, aceasta corespunde unei creșteri de 6,8%.

În alte ţări, în T3 2022, vânzările au crescut cu 53,7%, până la 425,9 milioane de euro. Acestea includ vânzările GVT, o companie din Benelux achiziționată în 2021, și ale Kane Logistics, achiziționată în SUA în martie 2022. Excluzând aceste modificări în perimetrul de consolidare și un efect valutar în general pozitiv pe parcursul trimestrului, creșterea pe o bază comparabilă a fost de 14,1% faţă de T3 2021, potrivit companiei de logistică contractuală.

Pe parcursul celui de-al treilea trimestru, grupul a deschis cinci noi locații. Conform planului de afaceri, de la începutul anului 2022 au fost puse în funcțiune în total 13 noi locații. „ID Logistics a înregistrat din nou o dezvoltare solidă a afacerii în T3. Am beneficiat atât de o creștere organică bună, cât și de integrarea cu succes a achizițiilor recente. Cu cel de-al patrulea trimestru, care este de obicei dinamic datorită promoțiilor de la sfârșitul anului, ar trebui să publicăm din nou un rezultat bun pentru întregul an”, spune Eric Hémar, acționar și CEO al ID Logistics.

Per total, ID Logistics a încheiat primele nouă luni din 2022 cu vânzări de 1.822,4 milioane EUR, cu 13,9% mai mult decât în anul precedent.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut