Creșterea tarifelor de transport de marfă – care între China și Europa au depășit 13.000 de dolari pe3 container de 40″ – și întârzierile sosirii navelor, împing expeditorii și chiar clienții mari să închirieze direct navele de containere pentru a fi încărcate doar cu propriile lor bunuri. În august, lanțurile mari de distribuție din SUA, precum Walmart și Home Depot, au început să facă asta, iar acum în Europa este cazul gigantului suedez de mobilă Ikea. Acest lucru a fost confirmat de compania suedeză la 2 septembrie către Nbc News, precizând că, pe lângă închirierea navelor-container, își cumpără şi propriile containere.

Într-un alt interviu acordat radioului suedez Svenska Dagbladet, directorul de transport al Ikea, Mikael Redin, a explicat că firma a luat această inițiativă în primul rând din cauza întârzierilor care de câteva luni au afectat multe servicii ale companiilor de transport maritim, precum trecerea navei container Ever Given în Canalul Suez. O situație care, alături de penuria de materii prime, duce deja la lipsa unor articole din magazine.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut