DB Cargo și DB Schenker, diviziile de transport feroviar și de logistică ale Deutsche Bahn, se află pe un trend crescător. În 2021, DB Cargo și-a crescut transportul de marfă cu 6,3% și volumul vândut cu 7,9%. Performanța operațională pe rețeaua feroviară a DB s-a majorat cu aproximativ 4%, până la 1,1 miliarde tkm.

Bilanțul filialei de logistică DB Schenker arată și mai bine. Potrivit raportului grupului, furnizorul de servicii de logistică a realizat câștiguri financiare substanțiale în ciuda unui mediu volatil dominat de coronavirus. De asemenea, și-a extins portofoliul de transporturi ecologice folosind biocombustibili.

În 2021, Schenker a generat vânzări record de peste 23 de miliarde EUR și un profit ajustat EBITA record de 1,845 miliarde EUR, în creștere cu 538 milioane EUR față de 2020. „În vremuri incerte, Schenker a menținut stabile lanțurile de aprovizionare ale clienților săi pe tot globul. Și asta a avut beneficii financiare, respectiv venituri record de peste 23 de miliarde de euro în 2021, profituri record și o strategie de pionierat pentru a îmbunătăți și mai mult poziția competitivă. Este adevărat că circumstanțele speciale de pe piețele de transport aerian și maritim au fost parte din motivul creșterii profitului DB Schenker de peste 75%. Dar conducerea DB Schenker a luat și o serie de decizii foarte sănătoase în fața unei mari incertitudini”, a declarat Levin Holle, membru al consiliului pentru finanțe și logistică, citat de Loadstar. „De exemplu, a fost înființată propria rețea charter pe piața de transport aerian de marfă. De asemenea, s-au extins opțiunile ecologice de transport, bazate pe biocombustibili. În plus, s-a muncit pentru a duce fiecare dintre segmentele de afaceri la următorul nivel, iar asta a pus DB Schenker într-o poziție excelentă pentru o creștere susținută.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut