Potrivit Agenției britanice privind standardele pentru șoferi și vehicule, DVSA, peste 20.000 de autovehicule din Marea Britanie funcționează ilegal în prezent, fără un ITP valabil.

Ca răspuns la o întrebare din Parlament despre testarea vehiculelor, săptămâna trecută, ministrul britanic al Transporturilor, Charlotte Vere, a declarat: „DVSA estimează că, în orice moment, 1 din 20 de vehicule britanice care operează pe drumurile Regatului Unit funcționează fără un ITP valabil. DVSA ia această chestiune foarte în serios și își orientează focusul pe drumuri către astfel de vehicule. Orice HGV la care s-a constatat că nu are ITP valabil este înaintat agenţilor de circulație, care au competența de a lua măsuri împotriva licenței operatorului vehiculului.”

Cele mai recente cifre ale departamentului de transport au arătat că, în 2021, existau 406.000 de camioane înmatriculate în Marea Britanie, ceea ce înseamnă că, dacă estimarea DVSA este exactă, atunci 20.300 de camioane nu au ITP, punctează Motor Transport.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut