Transportul express pe distanțe lungi, efectuat cu vehicule de până la 3,5 t, a devenit una dintre specialitățile poloneze, cunoscute în toată Europa. Cu peste 31.000 de licenţe, sectorul nu este deloc de ignorat, dar încă se situează cu mult sub transportul mediu şi greu, care însumează aproape 300.000 de licenţe.

Începând din luna mai a anului trecut, transportul internațional cu autovehicule cu MTMA între 2,5 și 3,5 tone este supus unei cerințe de licențiere, potrivit Pachetului de Mobilitate. În acest fel, este posibil să se estimeze câte mașini de acest tip sunt disponibile antreprenorilor polonezi care oferă transport express.

Astfel de date se regăsesc în cel mai recent raport al Inspectoratului General al Transporturilor Rutiere, cu accent pe documente din industria transporturilor, notează 40ton.net. Raportul precizează că, la 31 decembrie 2022, erau în circulație în Polonia 31.376 de licențe pentru mașini cu MTMA între 2,5 și 3,5 tone. Este un număr mare, ceea ce îi face pe proprietarii și șoferii acestor vehicule grupuri profesionale cu adevărat vizibile.

Pe de altă parte, în comparație cu camioanele de peste 3,5 tone, aceasta este încă o statistică relativ scăzută. Camioanele au fost incluse separat în raport: la sfârșitul lui 2022 erau în Polonia 292.793 de licențe, de peste 9 ori mai multe decât pentru vehiculele uşoare.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut