Carrefour România atinge pragul de 120 de unități Express la nivel național, cu deschiderea a 12 noi magazine în prima jumătate a anului. Întreaga rețea de proximitate este deservită de 100 de magazine integrate și 20 în regim de franciză. Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic al Carrefour, aliniat viziunii companiei de a fi aproape de clienți atât în mediul fizic, cât și online.

Magazinele Carrefour de proximitate reprezintă modalitatea prin care retailerul francez aduce clienților o gamă variată de peste 3.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zone aglomerate. Aici, clienții pot găsi game de produse consacrate și sortimentații adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor. „Magazinele de proximitate au un farmec aparte datorită diversității locațiilor în care deschidem noile puncte de vânzare – de la zone rezidențiale, până la clădiri de birou sau chiar zone urbane centrale”, a declarat Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România. „Dorința clienților de a avea acces la produsele favorite în cadrul unei singure sesiuni de cumpărături, aproape de casă, ne dă încredere în continuarea extinderii rețelei de proximitate. Astfel, vrem să aducem și mai aproape de clienți produse proaspete provenite de la fermierii locali, gama BIO, dar și mărci proprii, precum Drag de România sau vinuri regionale din programul Deschidem Vinul Românesc.”

Magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă între 100 m2 și 350 m2. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează peste 100 locuri de muncă la nivel național, clienții fiind întâmpinați în magazine de o echipă formată din nouă angajați. În interiorul magazinului, clienții au la dispoziție și servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.

Cele 12 noi magazine sunt localizate în Sibiu, Prejmer (jud. Brașov), Brașov, Deva, Huși, Ploiești şi București.

Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții. „Planul de extindere al magazinelor Carrefour Express rămâne o prioritate, fiind o parte esenţială din strategia noastră de expansiune astfel încât să ne susțină modelul omnichannel. Scopul nostru este de a ne consolida poziția atât în Bucuresti, cât și în restul țării, prin securizarea de noi locații în orașele cu o populație de peste 10.000 locuitori”, a adăugat Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco.

Rețeaua Express are un rol esențial în susținerea livrării rapide, în doar 30 de minute, a produselor Carrefour prin Bringo. În acest moment, serviciul acoperă 25 de magazine Express din 37 orașe din țară.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut