Potrivit raportului „Heavy vehicle weight in motion 2021” (Greutatea vehiculelor grele în mișcare), care va fi publicat în această vară de Administrația suedeză a transporturilor, 42% dintre vehiculele grele din Suedia circulă supraîncărcate.

Prezenţa pe şosele a vehiculelor grele supraîncărcate vine cu consecințe grave asupra siguranței traficului, spune Lennart Kalander, manager de planificare la Administrația suedeză a transporturilor. Mai mult, aceste camioane supraîncărcate sporesc uzura drumurilor, ceea ce duce la creșterea costurilor de întreținere. Din această cauză, Lennart Kalander avertizează că suprasarcina ar trebui luată în serios de către autorități.

„Trebuie să lucrăm pe un front larg pentru a rezolva problema. Cooperarea noastră cu industria transporturilor este importantă.“

Raportul „Heavy vehicle weight in motion 2021” arată că proporția vehiculelor supraîncărcate a crescut semnificativ în ultimii ani pe şoselele din Suedia. În 2014, ponderea de supraîncărcare era de 24%, în 2015 era de 38%, iar proporţia a crescut în continuare în perioada 2016–2018, până la 48%, iar în 2021 a fost măsurată o rată de supraîncărcare de 41,9%.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut