Fuziunea dintre eMAG și Extreme Digital a intrat în etapa finală, care le permite clienților din Ungaria să acceseze aproape 4 milioane de produse de pe platforma unică eMAG.hu, inclusiv prin aplicația mobilă eMAG.

eMAG şi firma de curierat Sameday vor extinde anul acesta rețeaua easybox din Ungaria de la 450 la 700 de unități. Livrarea va fi accelerată odată cu finalizarea investiției de 100 de milioane de euro în primul depozit eMAG din afara României, situat în Dunaharaszti, lângă  Budapesta, la începutul lui 2023. Noul depozit le va facilita clienților din Ungaria accesul la o gamă și mai mare de produse din toate categoriile.

Potrivit companiei de studii de piață GKID, eMAG este liderul sectorului de comerț online din Ungaria, poziţie la care contribuie semnificativ platforma eMAG Marketplace locală, care include și peste 2.000 de parteneri români ce realizează peste 40% din veniturile platformei. „Acum activăm sub un singur brand, pe o platformă comună. Astfel, le putem oferi clienților din Ungaria o experientă de shopping superioară și servicii de livrare mai rapidă, cu ajutorul tehnologiei și know-how-ului din România. Acest nou pas ne susține în strategia de a crea cel mai mare ecosistem de ecommerce din regiune, prin oferirea unei game mai variate de produse și prin dezvoltarea de servicii care răspund nevoilor în continuă transformare ale clienților noștri din toate țările în care activăm”, a declarat Daniel Spiridon, VP Business Development & Strategy eMAG.

În vederea extinderii internaționale, eMAG a demarat anul trecut un plan de investiții de 785 milioane de lei pe următorii doi ani.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare