Consiliul de Competențe pentru Sectorul Logistic (LSC) din India formează șoferii actuali și viitori de camion potrivit celor mai recente standarde recunoscute la nivel internațional.

După finalizarea activităților inițiale de consolidare a capacităților IRU RoadMasters și a implementării Programului de instruire și evaluare a transportului de mărfuri al Academiei IRU, LSC se mândrește acum cu o serie de formatori care oferă șoferilor de camioane indieni cele mai recente programe de formare a șoferilor recunoscute la nivel internațional.

LSC, o organizație non-profit care oferă programe de formare sectorului logistic din India, își propune să reducă lacunele în cunoștințele și abilitățile șoferilor de camion indieni, aliniindu-le la standardele globale. „Misiunea noastră este de a reduce decalajul de cunoștințe și abilități în rândul șoferilor de camion indieni. Instruind atât bărbați, cât și femei șoferi de camion la standarde recunoscute la nivel internațional, nu numai că le îmbunătățim abilitățile profesionale, ci și contribuim la abordarea deficitului global de șoferi”, spune CEO-ul LSC, Ravikanth Yamarthy.

Directorul de certificare și standarde al IRU, Patrick Philipp, a declarat: „Ridicarea nivelului de calificare a șoferilor de camion are un dublu scop: profesionalizarea în continuare a industriei de camioane din India și toate beneficiile care vin cu aceasta, cum ar fi creșterea siguranței rutiere, în timp ce, în general, ajută la penuria globală de șoferi.”

Soluțiile pentru combaterea penuriei de șoferi de camioane acordă prioritate atragerii mai multor tineri și femei locale către profesie. Cu toate acestea, având în vedere amploarea penuriei de șoferi și a populației îmbătrânite în multe țări, fondul de talente locale nu este întotdeauna suficient pentru a acoperi decalajul. IRU ajută la stabilirea unor standarde internaționale de calificare a șoferilor la nivel înalt pentru a facilita mobilitatea șoferilor și angajarea.

Cel mai recent raport al penuriei de șoferi al IRU a constatat că peste 3 milioane de posturi de șofer de camion sunt în prezent neocupate în doar 36 de țări, o cifră deja sumbră care se pare că se va dubla până în 2028 dacă nu se iau măsuri semnificative.

FOTO: Iru.org/news

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut