Industria ambalajelor din hârtie și carton din Turcia a realizat exporturi în cele nouă luni ale acestui an în valoare de 892 de milioane de dolari.

Industria ambalajelor din hârtie și carton continuă să contribuie tot mai mult la economia turcă. Mărindu-și capacitatea de producție cu noi investiții, sectorul a exportat în valoare de 892 de milioane de dolari ambalaje din hârtie și carton în cele nouă luni ale acestui an, mai mult cu 21,9% față de aceeași perioadă a anului precedent. Ponderea cea mai mare a exporturilor au fost către țările europene, în special către Marea Britanie, Franța și Germania, potrivit Transmedya.

Odată cu focusul global pe durabilitate, importanța ambalajelor din carton este în creștere, iar sectorul continuă să crească în producție și exporturi prin accelerarea investițiilor în această direcție. Președintele Asociației Producătorilor de Ambalaje din Carton (KASAD), Alican Duran, atrage atenția asupra faptului că sectorul a lăsat în urmă anii precedenți cu cifrele de export pe care le-a atins, dar și-a îmbunătățit şi procesele de producție și capacitatea cu investiții continue. „Am reușit să depășim cifrele de anul trecut anul (732 milioane USD) ca urmare a diminuării pandemiei, a investițiilor și proiectelor și a muncii asidue a tuturor reprezentanților din sector.”

Dacă anul trecut au fost exportate 385 de milioane de kilograme de ambalaje din hârtie și carton în primele 9 luni, în 2022 cifra este de 370 de milioane de kilograme. „Deși cifrele de export pe kilograme au scăzut, există o creștere a exportului de produse cu valoare adăugată. Industria noastră crește constant prețul unitar pe kilogram la export. Primele 10 țări către care exportăm cea mai mare parte a producției sunt Regatul Unit, Franța, Germania, Irak, Statele Unite ale Americii, Israel, Italia, Olanda, Spania și Bulgaria.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare