Autoritățile belgiene antitrust au dat undă verde pentru achiziția de către lanțul francez de supermarketuri Intermarché a fostelor magazine Carrefour Market, operate de Mestdagh. Astfel, dintr-o singură mișcare, lanțul își dublează prezența în Belgia.

Potrivit Retail Detail, aprobarea înseamnă foarte mult pentru Intermarché, care va primi cele 89 de magazine Mestdagh în rețeaua sa pe 3 ianuarie 2023. Adăugate celor 77 de magazine pe care grupul francez le are deja în Belgia, acestea vor dubla rețeaua Intermarché din Belgia și vor genera „un nou jucător important de retail pe piața belgiană”. Magazinele vor rămâne sub umbrela Carrefour până pe 31 decembrie 2022.

Personalul Mestdagh este însă reticent la fuziune: numirea lui Guillaume Beuscart în funcția de CEO al Intermarché Belgia luna trecută a stârnit suspiciuni. Acesta a fost responsabil pentru o restructurare majoră în timpul primei sale perioade la Mestdagh în 2018, astfel că personalul se teme din nou pentru locurile de muncă. Intermarché declară însă că „înțelege și împărtășește îngrijorarea angajaților lui Mestdagh”, dar spune că aceştia trebuie să aștepte mai multe informații în ianuarie. Noul proprietar își va clarifica viziunea pentru viitor într-o întâlnire specială după finalizarea fuziunii.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut