Una dintre cele mai moderne afaceri din industria produselor din carne și lactate ambalate, Cris-Tim, a investit permanent în tehnologie. Compania dispune de un sistem de planificare a rutelor pentru șoferi, comenzile sunt preluate digital, facturarea și eliberarea documentelor de livrare se fac automat, iar o linie automatizată ajută la ambalarea produselor. În plus, aceasta are de un parc auto de 542 de autovehicule ce au fost înnoite integral în 2019.
După toate aceste investiții, Cris-Tim își propune, printre altele, creșterea capacității de stocare și gestionare a mărfurilor, dar și simplificarea și optimizarea procesului de distribuție.
Mai multe detalii despre activitatea și planurile de viitor ale Cris-Tim am aflat de la Anișoara Cioroba, directorul de logistică al companiei.
Care este povestea afacerii de familie Cris-Tim?
Cris-Tim este o poveste despre antreprenoriat, viziune și perseverență. Aflată în primul său sfert de veac, a fost începută de Radu și Cristina Timiș, pentru ca azi să devină deja un best seller de care puțini români să nu fi auzit. Iar aspirația lui Radu și a Cristinei Timiș este de a le preda ștafeta copiilor lor.
Cu un accent puternic pe calitate, inovație și angajament față de valorile tradiționale, marea familie Cris-Tim, din care fac parte atât membrii familiei Timiș, cât și cei aproape 2.700 de angajați, a reușit să-și croiască drumul către succes în industria alimentară și în peisajul de business din România.
În cele trei decenii de existență, holding-ul de familie Cris-Tim a fost mereu un business care a dat trendul pieței, care a inovat, un creator de standarde și bune practici pentru industria de profil în toate domeniile în care a activat, în principal, dar fără a se limita la acestea: producție, logistică, vânzări, cercetare și dezvoltare, marketing etc. Un brand care s-a dezvoltat constant, și care a ajuns recunoscut inclusiv peste hotare.
Care sunt facilitățile de care dispuneți în prezent?
Pe lângă unitățile de producție pentru preparatele din carne situate la Filipeștii de Pădure și Măgureni, precum și unitatea de producție din București pentru gama de produse „ready meal” sub marca Bunătăți, familia Timis a început să investească încă de acum 10 ani și în ferma de la Boldești, Eco Ferm, pentru a fabrica și oferi românilor produse lactate doar din lapte din ferma proprie, realizate exclusiv în România. În același timp, grupul a dezvoltat o rețea de magazine proprii gestionate […]
[…] Articolul complet îl puteţi citi în revista Logistic Post nr. 4 / octombrie 2023, disponibilă AICI.