Accesul la granița germano-austriacă din Kufstein a fost complet paralizat săptămâna aceasta, pe 16 noiembrie. Camioanele au stat la o coadă de până la 28 de kilometri, cauzată de o nouă interdicție cantitativă de circulație introdusă de autoritățile din Tirolul austriac.

Interdicția a fost extrem de severă. Între 5 și 10 a.m., a fost permisă trecerea a doar 100 de camioane pe oră, sub argumentul că Brenner a fost marcat de un trafic intens. Apoi, de la ora 10, capacitatea a fost mărită la 250 de vehicule grele, iar abia de atunci a început să se descarce ambuteiajul. În plus, recent au fost introduse restricții suplimentare pe partea germană, unde camioanele care se îndreaptă spre Austria nu pot părăsi autostrada, ceea ce a înrăutăţit situaţia şi a prelungit şi mai mult coada de camioane.

Următoarea ediție a dozajului este programată în perioada 23-24 noiembrie. Între timp, transportatorii italieni fac o nouă încercare de a rezolva această problemă. Până acum, organizația lor a încercat să dea în judecată autoritățile din Tirol pentru restricționarea circulației mărfurilor în cadrul Uniunii Europene. Dar, fiindcă acest lucru s-a dovedit a fi ineficient, italienii au dat acum în judecată CE în fața Curții Europene de Justiție. Autoritățile de la Bruxelles sunt acuzate, potrivit 40ton.net, că nu supraveghează suficient respectarea principiului liberei circulații a mărfurilor.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut