Compania de logistică Jost tocmai a finalizat construcția celui de-al doilea depozit la Liège Trilogiport și anunță o nouă fază de investiții. Dacă cererea de autorizație de construire va fi aprobată, Jost va avea în curând disponibili 180.000 m2 de spațiu logistic de-a lungul Canalului Albert și a autostrăzii E25.

Pe lângă terminalul de containere, care este operat într-o societate mixtă de Liège Container Terminal (LCT) și DP World Inland, Trilogiport a fost mai întâi portul de origine al companiei franceze de logistică Tempo Log (într-o clădire construită de WDP), ca mai apoi cele două mari companii locale de logistică (Weerts Group și Jost) să-și extindă activitățile acolo. Jost are, potrivit Transport Media, un teren de 30 de hectare și a construit mai întâi un depozit de 43.000 m2, urmat de o a doua clădire de 30.000 m2, dată recent în folosință.

Din noiembrie 2021, activitățile logistice ale lui Jost sunt în responsabilitatea lui Mario Merli. La inaugurarea operațiunilor ViaEurope la un alt site Jost, acesta a subliniat că cererea în domeniu este în continuă creștere, ceea ce duce la demararea unei a treia etape de investiții în Trilogiport. Aceasta aduce suprafața construită a șantierului la 180.000 m2, ținta pe care Jost și-o fixase în 2016 când a obținut concesiunea pentru cele 30 de hectare ale sale.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare