În ciuda recesiunii economice legate de coronavirus, Jungheinrich a încheiat anul financiar 2020 mai bine decât se aștepta la începutul pandemiei. Iar în unele cazuri, obiectivele au fost chiar depășite.
În 2020, vânzările s-au ridicat la 3,81 miliarde de euro (anul precedent: 4,07 miliarde de euro). Valoarea comenzilor primite, care include echipamente noi şi uzate, activități de închirieri și servicii pentru clienți, a ajuns la 3,78 miliarde de euro în 2020, datorită unui ultim trimestru puternic (anul precedent: 3,92 miliarde de euro). “Pe fondul condițiilor generale și de piață îngreunate de pandemia de Covid-19, suntem mulțumiți de evoluția businessului din 2020”, a declarat Lars Brzoska, CEO Jungheinrich.
Piața de logistică va crește în 2021
Jungheinrich se așteaptă ca piața mondială a echipamentelor de manipulare să înregistreze creşteri de o cifră în puncte procentuale în 2021. Producătorul german estimează că vânzările consolidate în 2021 vor fi cuprinse între 3,9 și 4,1 miliarde de euro. Comenzile primite sunt, de asemenea, prognozate pe un coridor de la 3,9 la 4,1 miliarde de euro, iar EBIT ar trebui să fie între 260 și 310 milioane de euro în exercițiul financiar curent.
În următorii ani, compania se va concentra pe creșterea profitabilității, eficienței și sustenabilității. În plus, îşi va extinde prezenţa pe piețele din Europa, China și America de Nord.