Lanțul danez de design interior JYSK a deschis săptămâna trecută două magazine în Istanbul, dând startul aventurii sale în Turcia.

În ciuda încetinirii vânzărilor, JYSK continuă să se extindă, vizând acum cucerirea Turciei. Lanțul a deschis magazine în două centre comerciale din Istanbul şi, de asemenea, pune la dispoziţia clienţilor din Turcia şi un magazin online. „Cele două magazine sunt doar începutul planurilor noastre de expansiune, deoarece vedem oportunitatea deschiderii unui număr mai mare de magazine JYSK în Turcia”, spune Jan Bøgh, CEO-ul companiei. „Avem un model de afaceri puternic, care funcționează bine atât în țările cu reprezentanţe proprii, cât și în cele cu francize. Unul dintre cele mai mari puncte forte ale noastre constă în conceptul de magazin mic, care face posibilă apropierea de clienți și o experiență de shopping cât mai facilă posibil.”

Potrivit Retail Detail, lanțul de design interior a deschis primul magazin în Danemarca în 1979 și are în prezent peste 3.200 de magazine în întreaga lume.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut