Din acest an, furnizorul de logistică Gebrüder Weiss se ocupă de distribuția pieselor de schimb a producătorului auto japonez Toyota Motor către dealeri, în Almaty, cel mai mare oraș din Kazahstan. Serviciile includ şi transportul de automobile în întregul Kazahstan, livrările săptămânale de piese de schimb în Bishkek (Kârgâzstan) și logistica depozitării.

Piața din Kazahstan este foarte importantă pentru Toyota. În 2021, producătorul auto a vândut acolo aproximativ 14.000 de vehicule, absorbind astfel aproximativ 12% din piața totală a țării. „Vrem să continuăm să ne dezvoltăm în Kazahstan. Pentru asta, avem nevoie de un partener logistic de încredere, familiarizat cu situația locală. Gebrüder Weiss ne oferă servicii de calitate de mai bine de un deceniu”, spune Damira Alpysbajeva, manager de logistică al Toyota Motor Kazahstan.

Cel mai important partener comercial din Asia Centrală, Kazahstan, este o piață cu potenţial important de creștere pentru companiile din Germania și Austria. Mărfurile de export austriece includ produse farmaceutice, utilaje, instrumente de măsură, hârtie și produse metalice care sunt utilizate în principal în industria petrolieră. Gebrüder Weiss este prezentă în Kazahstan din 2007, cu un portofoliu de servicii care include transport terestru (inclusiv multimodal), transport aerian și maritim, vamă, logistica depozitării și managementul lanțului de aprovizionare.

Kazahstan devine din ce în ce mai important pe Noul Drum al Mătăsii, cu atât mai mult cu cât cererea pentru variante alternative de transport este foarte ridicată ca urmare a sancțiunilor împotriva Rusiei. Țara beneficiază și de locația favorabilă, ceea ce face din Kazahstan un centru ideal pentru comerțul de mărfuri al Chinei cu Europa și Asia de Vest. Gebrüder Weiss este de asemenea prezent de-a lungul Noului Drum al Mătăsii în Turcia, Georgia, Armenia, Uzbekistan și China.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut