Corporația americană Yum! Brands, care deține mărcile KFC, Pizza Hut și Taco Bell, a anunțat impactul negativ al părăsirii Rusiei asupra performanței financiare în cel de-a treilea trimestru al anului 2022.

Decizia de a părăsi piaţa rusă a avut un impact negativ asupra creșterii vânzărilor totale ale lanțului internațional de restaurante KFC în trimestrul al treilea din 2022, potrivit unui raport al proprietarului mărcii, compania canadiano-americană Yum! Brands. Creșterea vânzărilor diviziei KFC a încetinit cu 4 puncte procentuale în T3 2022. Pentru Yum! Brands, restaurantele rusești KFC au reprezentat 4% din întreaga rețea globală. Raportul notează că vânzările tuturor mărcilor au crescut cu 8% în perioada de raportare (excluzând fluctuațiile cursurilor de schimb mondiale) și au ajuns la 7,8 miliarde de dolari. Scăderea profitului operațional din cauza închiderii afacerilor în Rusia în companie a fost estimată la 5 puncte procentuale.

În general, profitul a crescut cu 7% și s-a ridicat la 304 milioane USD. Rețeaua din Federaţia Rusă includea aproximativ 70 de puncte proprii și 1.030 de puncte de franciză. În martie, compania a anunțat suspendarea operațiunilor aici, dar toate restaurantele partenere au continuat să funcționeze. În octombrie, a fost semnat un acord pentru a transfera afacerea unui francizat local.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut