Piața belgiană de remorci a crescut anul trecut de la 6.751 la 7.504 de unități înmatriculate, relatează Transportmedia.be. În 2022, dominația Krone, Van Hool și Schmitz Cargobull a fost întărită și mai mult, însumând aproape 50% din piaţă.

În ultimii doi ani, Krone a ocupat primul loc în clasamentul belgian. În 2022, dominația mărcii germane a fost întărită și mai mult, întrucât cota de piață depășește acum 21%, procent pe care niciun alt jucător nu l-a atins până acum. Mai exact, nicio altă marcă nu a vândut într-un an 1.622 de remorci în Belgia.

Pe locul al doilea, Van Hool, a crescut și în cifre absolute (+360 de unități) și în cota de piață (+3,5%), dar fără să îl detroneze pe Krone. Schmitz Cargobull a crescut, de asemenea, și în cifre absolute și în cota de piață, iar acești trei lideri controlează acum aproape 50% din piața belgiană. Cei care au rămas în afara podiumului suferă cel mai mult din cauza situației: Kögel, A&D și Kässbohrer și-au văzut cu toții scăzând înmatriculările, iar diferența dintre locul al treilea și al patrulea nu a fost niciodată mai mare. Hoet Trailers a făcut progrese bune în această categorie și culege beneficiile noilor sale unități de producție.

Producătorii de echipamente specializate și-au păstrat poziția relativ stabilă, cu excepția Stas, care a scăzut de la 4,8% la 3,2% din piață, și Chereau, care pierde teren și pe segmentul remorcilor frigorifice.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut