Swarovski a ales Kuehne+Nagel pentru centrul de distribuție și fulfillment EMEA din Tessenderlo, Belgia. Centrul extrem de automatizat îmbunătățește timpii de livrare pe piață,  respectiv către magazine Swarovski, retaileri, precum și în e-commerce, direct către consumatori.

Pe lângă gestionarea întregului lanț de aprovizionare B2B și B2C al producătorului de cristale şi de bijuterii, Swarovski, inclusiv managementul controlului calității și logistica inversă, Kuehne+Nagel se va ocupa și de alte servicii, precum ambalarea la ieșire, folosind ambalaje rafinate pentru cadou și carduri cadou personalizate tipice pentru experiența de lux a clienților Swarovski.

Hub-ul face parte dintr-un centru de livrare de 70.000 m2, operat integral de Kuehne+Nagel. Pentru Swarovski, compania a investit într-o tehnologie de transfer complet automatizată și a stabilit un serviciu central de management al transportului, care acoperă fluxurile de intrare, distribuția către magazine și fluxurile de livrare B2C.

Sfera operațiunilor va duce la crearea a 100 de locuri de muncă în zonă pe parcursul anului 2022.

Gianfranco Sgro, membru al Consiliului de Administrație al Kuehne + Nagel International AG, responsabil pentru Contract Logistics, a declarat: „Suntem încântați să începem acest parteneriat pe termen lung cu un client de renume precum Swarovski. Împreună am creat o soluție de ultimă generație în ceea ce privește serviciul clienți pentru toate canalele de vânzare.”

Brian White, SVP Supply Chain Management și Managing Director Swarovski AG, Principatul Liechtenstein, a adăugat: „Pe baza competențelor puternice atât ale Swarovski, cât și ale Kuehne+Nagel, așteptăm cu nerăbdare să realizăm această cooperare pentru a oferi servicii și experiență sporite clienților noștri. Parteneriatul care a crescut în ultimele luni a creat o bază solidă pentru un angajament pe termen lung.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut