Leroy Merlin România, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, are în plan extinderea rețelei de magazine cu încă cinci unități în următoarea perioadă. Până la finele anului, compania va inaugura un magazin în Pitești, în toamnă, iar pentru 2025-2026 vizează orașele București, Bistrița și Brăila.

Magazinul din Pitești va fi inaugurat la începutul lui octombrie, în prezent unitatea fiind în plin proces de construcție și evaluare a costurilor. În 2025, Leroy Merlin are în plan și extinderea în Capitală, cu încă două magazine, ce vor fi localizate în cadrul proiectelor Supernova Lujerului și Supernova Pantelimon, urmand Bistrița și Brăila. Cele cinci magazine vor avea suprafețe cuprinse între 8.500 și 14.500 de metri pătrați, fiecare fiind gestionat de o echipă de peste 100 de angajați.

„În următoarea perioadă, ne propunem să ne extindem prezența în cel puțin trei orașe în care Leroy Merlin nu activează. Deschiderea magazinului din Pitești și planurile pentru 2025-2026 reflectă angajamentul nostru de a aduce produsele și serviciile Leroy Merlin mai aproape de clienți. Avem obiective ambițioase, care cu siguranță vor contribui la dezvoltarea economică locală și la îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienții noștri”, a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.

 

În 2024, Leroy Merlin România își continuă strategia de investiții pe aceleași direcții prioritare ca și anul trecut: oameni, dezvoltare, expansiune și digitalizare. Bugetul total de investiții, similar cu cel din 2023, este de aproximativ 100 de milioane lei, fiind împărțit între programe de formare și atragerea de noi talente, modernizarea magazinelor și optimizarea proceselor interne, deschiderea de noi magazine și dezvoltarea platformei online și integrarea canalelor de vânzare.

În ceea ce privește expansiunea, până la finalul anului viitor, retailerul are în plan să ajungă la un număr de 30 de magazine la nivel național. În iunie 2024, compania a inaugurat și relocarea magazinului din Electroputere Park Craiova pe o suprafață cu 16% mai mult față de cea inițială, 14.750 metri pătrați, față de 12.600 metri pătrați anterior. Investiția totală în procesul de relocare s-a ridicat la 2 milioane euro, cu obiectivul de a oferi o experiență de cumpărare mai facilă, în special în zonele dedicate materialelor de construcții și de grădină.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut