Cu o majorare de 21% a vânzărilor interne anul trecut, Lidl a ocupat oficial primul loc în retailul din Ungaria. Fostul ocupant al primei poziţii, Tesco, a scăzut în venituri până pe locul locul al treilea, în vreme ce Spar ocupă locul secund.
Lidl a avut un 2020 foarte bun în Ungaria. Veniturile nete interne ale lanțului de magazine s-au ridicat la 667 de miliarde HUF (1,86 miliarde de euro) în exercițiul financiar din martie 2020 până la sfârșitul lui februarie 2021 (+21% faţă de anul anterior), depăşind Tesco.
Din martie 2020, până la sfârșitul lui februarie 2021, cifra de afaceri netă internă a Tesco s-a ridicat la aproape 588 miliarde HUF (1,64 miliarde de euro), ceea ce reprezintă o scădere anuală de 2%. Acest lucru face ca Tesco să fie doar pe locul al treilea pe noua listă, deoarece Spar a raportat venituri de 630 de miliarde HUF (1,76 mld.euro) pe plan intern, cu 10% mai mult decât în 2019.
În afara podiumului, Auchan a obținut un plus de 7%, astfel că venitul net din Ungaria a fost de 356 miliarde HUF (992 milioane euro). Printre lanțurile de discounturi, Penny Market a încheiat anul trecut cu venituri mai mari cu 14% faţă de 2019, iar Aldi a înregistrat o creștere de 19% a vânzărilor.