Lidl Stiftung își consolidează transportul maritim și feroviar de containere, pe care îl realizează prin subsidiarele sale Tailwind Shipping Lines și Tailwind Intermodal.

La doi ani de la înființare, Tailwind Shipping Lines folosește nouă nave containere, cu o capacitate totală de 40.000 TEU, oferind și servicii de transport terților între Asia și Europa. „Atât pentru Lidl, clientul nostru principal, cât și pentru alți clienți, Moerdijk se află într-o poziție ideală pentru a livra mărfuri în nord-vestul Europei și, ca serviciu de legătură, oferă o alternativă atractivă, cum ar fi transportul de mărfuri în toată Europa cu camionul”, explică Christian Stangl, CEO al Tailwind Shipping Lines.

La fel ca Panda 003, nava container Panda 004 a fost construită în China pentru compania de transport maritim Elbdeich de Penglai Zhongbai Jinglu Shipbuilding, iar Tailwind Shipping Lines a închiriat-o pe termen lung. Aceasta are o lungime de 169,90 m și 26,90 m lățime, cu spațiu atât pentru containere maritime scurte, cât și mari intermodale, și poate depozita până la 378 de containere frigorifice.

Prin compania austriacă Tailwind Intermodal – înființată la Graz la începutul lui 2024 – Lidl a început transportul feroviar din portul sloven Koper, unde se extinde serviciul Asia-Europa Panda Express. Compania operează Panther Shuttle, o legătură cu cinci curse săptămânale între portul sloven și Cargo Center Graz, unde mărfurile sunt paletizate și expediate către alte destinații europene. Primul convoi a sosit la Graz pe 3 septembrie 2024.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut