Cel mai devreme după 2 mai, când se încheie „weekend-ul lung” în Marea Britanie, camioanele vor putea călători spre Dover în deplină libertate. Până atunci, va continua Operațiunea Brock, în care pe autostrada M20 sunt parcate sute de vehicule. Aici șoferii trebuie să se grupeze, așteptând check-in-ul pe feribot sau tren. Totul pentru că există încă un risc foarte mare de blocaje pe mai mulți kilometri.

În practică, asta înseamnă că operațiunea Brock va avea loc neîntrerupt pe M20 timp de aproximativ o lună. Cu toate acestea, totul are încă o formă improvizată, iar șoferii se plâng de lipsa facilităţilor sanitare şi chiar de un număr suficient de coșuri de gunoi. Nicola Bell, Director Regional Autostrăzi Naționale, a declarat: „Operațiunea Brock funcționează bine în prezent. Ne ajută să gestionăm fluxurile de HGV către Eurotunnel și Portul Dover, iar contrafluxul M20 este deschis în ambele sensuri pentru tot restul traficului”.

Între timp, Dover este una dintre principalele cauze ale întregii agitații. Sunt în continuare trei feriboturi P&O blocate la chei după ce compania a efectuat o restructurare bruscă. Mai întâi, 800 de oameni au fost disponibilizați, apoi feriboturile Spirit Of Britain și Pride Of Kent nu au trecut de inspecția tehnică obligatorie. Mai mult, acum, potrivit 40ton.net, există o nouă controversă sub forma concedierii a șapte noi angajați din cauza consumului de alcool la locul de muncă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut