Noul tren, lansat de LKW Walter și CFL Multimodal, circulă între Terminalul Intermodal Bettembourg-Dudelange, Luxemburg, și portul Lübeck, Germania. Acesta va oferi trei rotații săptămânale și poate transporta 40 de remorci.

Alte conexiuni ro-ro vor fi disponibile din Lübeck, legând continentul de Suedia și Finlanda. Nodul multimodal din Bettembourg-Dudelange oferă acces la alte porturi și hub-uri europene, cum ar fi nodurile de transport Lyon și Le Boulou din Franța, respectiv Spania.

CFL Cargo și CFL Multimodal vor gestiona tracțiunea transfrontalieră, iar noul serviciu va permite o reducere cu 11.700 t/an a emisiilor de carbon. „Apreciem partenerul LKW Walter: împreună am reușit să ne adaptăm la nevoile pieței în schimbare în ultimul deceniu. Am adoptat în mod activ aceste schimbări pentru a ne consolida abordarea multimodală și, astfel, pentru a ne reduce reciproc amprenta de carbon”, spune Sven Löffler, Chief Commercial Officer la CFL multimodal. „Această nouă rută reprezintă un pas important în extinderea rețelei noastre de transport combinat”, subliniază şi Günther Wiesinger, Senior Management Director la LKW Walter. Ruta leagă Scandinavia și Franța, dar extinde și serviciile de transport combinat către Spania prin trenul Bettembourg – Le Boulou.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut