Unul dintre cele mai complexe elemente de gestionat în domeniul logisticii comerțului electronic este gestionarea retururilor.

Oferirea către clienți a unui serviciu de retur comod și simplu este un element important pentru cei care vând online, deoarece este un factor avantajos atât pentru clienți, cât și pentru business, fiind un serviciu care favorizează creșterea vânzărilor.

Pentru a sprijini managerii de comerț electronic în faza delicată de gestionare a retururilor, Poste Italiane a lansat serviciul „Reverse Paperless” , pentru un retur fără etichetă.

Acest serviciu se adaugă unei serii întregi de soluții pe care Poste le pune la dispoziție celor care vând online, o modalitate de a simplifica expedierea retururilor.

Noul serviciu „Reverse Paperless” permite cumpărătorului din online să trimită un retur fără a fi nevoie să imprime scrisoarea de transport. În acest fel, clientul care cumpără un produs online şi din diverse motive doreşte să îl returneze, poate solicita returnarea direct pe website-ul comerciantului, fara a printa nimic. În plus, cu soluția Reverse, clienţii pot opta şi pentru colectarea gratuită la domiciliu, caz în care Poşta Italiană va ridica produsul și va aplica eticheta de retur pe ambalaj.

Alternativ, expeditorul returului poate merge la un oficiu poștal sau la un punct de colectare din rețeaua Punto Poste, unde va trebui pur și simplu să afișeze codul QR primit prin e-mail de la Poste Italiane. Operatorul va scana codul și se va ocupa de expediere.

Acesta este un serviciu conceput pentru a garanta comerțului electronic un management simplificat al Logisticii Inverse, în care Poste Italiane și rețeaua sa de logistică gestionează cele mai complexe faze ale procesului.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut